WinArchiver 2.2 نرم افزار فشرده سازی
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

فشرده ساز

فشرده سازی فایلها حداقل در فضای سایبر یکی بهترین کارها برای ذخیره وقت و سرمایه می باشد . به طور مثال با سرعت بسیار پایینی که کاربران ایرانی از آن گله مند هستند هر چه قدر حجم بالاتر رود به همان میزان می بایست زمان و هزینه ی بیشتری را صرف کرد . حال یکی از روش های مهمی که نه تنها مورد توجه وب مستر های ایرانی بلکه در سرتاسر جهان قرار گرفته است فشرده سازی فایلها برای کاهش حجم آنها می باشد . بسیاری از فرمت ها هستند که تحت فشرده سازی با قالب های خواص گاه تا ۵ درصد کاهش حجم را به خود می بینند . از این رو با درک بر این مطلب که هر فایلی تحت فشرده سازی های مختلف حجم های متفاوتی خواهد داشت پس باید دنبال نرم افزاری گشت که تمامی فرمت ها را در خود گنجانده باشد .

 

WinArchiver نام ابزاری است قدرتمند که در عین کم حجم بودنش از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند . کافیست تا یک بار به لیست فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار نگاهی بیاندازید و آن زمان دقیقا همان موقعی است هر چه نام برنامه فشرده سازی در ذهن دارید را پاک خواهید کرد . هم اکنون سه نرم افزار در این زمینه از سایرین گوی سبقت را از سایرین ربوده اند که اسامی آنها Winzip ، WinRar و ۷zip می باشد و دلیل آن هم در اختیار داشتن فرمت های اختصاصی است . WinArchiver با توجه به تعداد زیاد کاربران هر یک پشتیبانی از فرمت های برنامه های نامبرده به لیست بلند و بالای خود افزوده است . این برنامه همچنین نه تنها قادر است تا بیشتر فرمت ایمیج های مختلف را بدون نیاز به ساخت درایو مجازی باز کند بلکه می تواند امکان ساخت ایمیج در فرمت استاندارد ISO را به طور مستقیم از فایلهای کامپیوتر شما در اختیارتان قرار دهد .

 

لیست فرمت های پشتیبانی شده

.zip (WinZip Files), .rar (WinRAR Files), .7z (7z Files), .mzp (Mountable Archive), .iso (CD/DVD Image File), .001 (7z Sub Volume), .arj, .bz2, .bzip2, .gz, .gzip, .tar, .taz, .tbz, .tbz2, .tgz, .tpz, .cab, .cpio, .deb, .lha, .lzh, .rpm, .split, .swm, .wim (Windows Imaging File), .z, .daa (PowerISO File), .bin, .cue, .mdf, .mds, .ashdisc, .bwi, .b5i, .lcd, .img, .cdi, .cif, .p01, .pdi, .nrg (Nero Disc Image), .ncd, .pxi, .gi, .fcd, .vcd, .c2d, .dmg (Apple Disc Image), .bif, .ima, .flp, .uif

ویژگی های کلیدی WinArchiver 2.2 :
– پشتیبانی از تمامی فرمت های آرشیوی
– باز کردن و خارج نمودن فایلهای فشرده
– ویرایش فایلهای فشرده ی ساخته شده
– ساخت آرشیو های zip ، ۷z ، iso و mzp از فایلهای هارددیسک شما
– پشتیبانی از اسامی یونیکد
– پشتیبانی از هر دو نوع ویندوز ۳۲ و ۶۴ بیت
– پشتیبانی از فایلهای چند پارتی و رمزگذاری شده
– و …

 

 



 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 2109
بازدید کل : 342225
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1